2018. december 28., péntek

JODI ELLEN MALPAS- EZ A FÉRFI TRILÓGIA 1-2-3 + 4

JODI ELLEN MALPAS- EZ A FÉRFI
Ava O’Shea, a fiatal belsőépítész az első találkozójára igyekszik a Manor tulajdonosával, Mr. Jesse Warddal. Nem számít másra, csak egy túlsúlyos, nyakkendős, tehetős vidéki úrra, és a megérkezésekor semmi nem is utal egyébre. Hogyan tévedhetett ekkorát? A férfi lehengerlően jóképű, elbűvölő és magabiztos. És öntelt, hedonista playboy is, aki nem ismer határokat. Ava kétségbeesetten küzd Ward vonzereje ellen, de nem bír azzal az elsöprő hatással, amelyet a férfi gyakorol rá. Minden ösztöne azt súgja, hogy meneküljön, és menekül is, de Jesse Ward nem szívesen engedi el. Akarja a lányt, és a fejébe veszi, hogy megszerzi. Ava tudja, hogy veszélyben a szíve, de hogyan menekülhetne, ha a férfi nem ereszti?


JODI ELLEN MALPAS-A FÉRFI ALATT
Tudta, hogy a katasztrófa felé rohan. Minden ösztöne azt súgta, hogy meneküljön, de Jesse Ward elől nehéz megszökni. Ava O'Shea öt napja hagyta ott a részegen dühöngő Jesse-t a Lussóban – egy olyan férfit hagyott hátra, aki fojtogatta az intenzitásával és megbénította az érintésével. Ezen a férfin sosem lesz könnyű túljutni. És most visszatért az életébe. Kérdésekre kell választ kapnia, de a szándék, hogy e válaszokat megtalálja, azzal a hatalommal ruházza fel az élvhajhász playboyt, hogy megint tönkretegye őt. Nyitva kell tartania a szemét, s az elővigyázatosság a legfontosabb – nehéz feladat, amikor Jesse Ward karnyújtásnyi távolságban van. És a férfi ezt tervezi. Sötét és sérült ember – Ava ezt tudja, de csak akkor tudja meg azt is, hogy mennyire sötét és sérült, ha bejut kemény páncélja mögé.   


JODI ELLEN MALPAS-KELL EZ A FÉRFI
A birtok, ahol a szenvedélyes szerelmi viszony kezdődött, most – Ava és Jesse életének legfontosabb napján – vendégektől nyüzsög. A lány már beletörődött, hogy sosem szelídítheti meg a Jesse-ben lakozó vadságot, de már nem is akarja. Szerelmük mély és kapcsolatuk szilárd, de mikor a lány már kezdené azt hinni, hogy végre sikerült a visszafogott felszín mögé hatolnia, újabb kérdések merülnek fel, s Avában ott motoszkál a kétely: Jesse Ward talán mégsem az, akinek hitte. Túl jól ért hozzá, hogyan röpítse Avát még az eksztázison is túlra… és taszítsa a kétségbeesés legmélyebb bugyraiba. Itt az idő, hogy a férfi színt valljon…

JODI ELLEN MALPAS-EZ VAGYOK
Azt ​hittem, én irányítok. Nagyot tévedtem…  Nincs szükségem kapcsolatra. Enyém a Hux, egy dekadens klub, ahol tetszésem szerint minden komisz vágyamat csillapíthatom. Elveszem a gyönyört, és adok is – korlátozások nélkül. Így, amikor Raya Rivers tér be hozzám, s egy rideg, érzelemmentes, mocskos férfit kér, nos… nálam jobban senki nem éli ki bűnös szenvedélyét.  Raya azonban más. Sebezhető. Valami mély bánatot hordoz, amely keresztülmegy az összes gondosan felépített falamon, és megmagyarázhatatlan módon gondoskodásra késztet. Most a gondoskodás irányít. A jég átadta helyét a tűzforró szükségnek.  Rayának azonban fogalma sincs a másik életemről – a való életemről. Egy elragadó kislány apja vagyok. A két világom egy szupernóva erejével készül összecsapni. Ha Raya egyszer megtudja az igazat, képes lesz elfogadni mindazt, aki vagyok? A regény az Ez a férfi sorozat része. Önállóan is élvezhető, nem kell hozzá ismerni a többi kötetet, de a Jesse Ward rajongók már alig várják, hogy milyen tanácsot ad Drew-nak a szerelemről  

41 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, remek kikapcsolódás 😀

    VálaszTörlés
  2. Imádtam minden részét. Köszönöm Neked hogy elolvashattam. 🙂

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, zseniális volt☺️

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nem tudom letolteni, esetleg atkuldened az andreaolah1991@gmail.com emailcimre 😊

    VálaszTörlés
  5. Szia, én sem tudom letölteni :( megkaphatnám én is őket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom letölteni sajnos.
      Ha valaki el tudná küldeni az
      57kerika@gmail.com mail címre megköszönném.

      Törlés
  6. Szia eltudnà nekem is valaki küldeni
    turzaizsanett@gmail.com címre nagyon örülnèk ha valaki eltudná küldeni előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Szia el tudnád küldeni nekem a sorozatot.
    szkata7813@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Szia!Az Ez a férfi sorozatot nem tudom letölteni. El tudnád küldeni e-mail-ben? Nagyon hálás lennék! Köszönöm előre is! szabonehajni77@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!Sajnos nekem sem nyitja meg valaki át tudná küldeni
    szandi1499@gmail.com köszönöm szépen! 😊

    VálaszTörlés
  10. Szia! Át tudnád küldeni a sorozatot? Nem nyitja meg. hazeier72@gmail.com köszi előre is!

    VálaszTörlés
  11. Szia! Szeretném elolvasni, de nem nyitja meg. Kérlek küldd el a hoppar.judit@gmail.com címre. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Szia! Sajnos nem tudom letölteni a könyveket! Régebb sikerült csak tönkrement a telefonom és minden elveszett. Kérlek engedélyezd vagy ha kell meghivo nagyon szeretnék egyet! Kérlek erre az email címre küldd a linkeket vagy a meghivot(kovacs.bence2014@gmail.com) nagyon szépen köszönöm! 🙂

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok, kérnék szépen én is egy linket vagy egy meghívot
    forgacskatikaaa@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!😊
    Kérlek valaki elküldené? tblanka118@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok valaki eltudná nekem küldeni?
    cs.dominika912@gmail.com
    Koszonom szepen

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok énis szeretném kérni a könyveket
    cs.dominika912@gmail.com nagyon megköszönném ha valaki elkudene!❤️

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Eltudnátok küldeni a könyveket légyszìves? Nagyon köszönöm!
    bernadett910623@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok valaki el tudná nekem küldeni JODI ELLEN MALPAS- EZ A FÉRFI Trilógia összes. Előre nagyon köszönöm aki elküldi.
    agika6886@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok! Sajnos mivel telefont cseréltem el észtek a könyveim és nem tudom őket ujratolteni. Ha valakinek megvan megkérem nagyon szépen hog, küldje el nekem Ez a férfi mind a 4 részét. Nagyon nagyon szépen köszönöm előre is. kovacs.bence2014@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok, valaki el tudná küldeni nekem is a sorozatot? Koszonom: veronikanagyova14@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok eltudnátok nekem is küldeni a sorozatot?
    kovacs2005bogi@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok , valaki elkuldene nekem is a sorozatot? Koszonom. duncika75@yahoo.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok, megkerlek küldje el nekem valaki mercedesz199241@gmail.com emailre köszönöm szépen 😚

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Sam és Kate története is meg van, esetleg?!

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Sajnos én sem tudom letölteni. Valaki elkuldené nekem is. illesferenc99@freemail.hu erre az email címre! Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!Elküldenétek Drew történetét?
    Ezer hálám érte!❤
    Legyen szépnapotok!
    gerstner.0728@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok. Sajnos én sem tudom letölteni. Valaki el tudná küldeni. Köszönöm
    jaroreni@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!
    Sajnos valamiért nekem se sikerül letölteni.Valaki el tudná küldeni Drew történetét?

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni Drew történetét nem tudom letolteni. Köszönöm e-mail címem juditadora42@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok valaki el tudná nekem is küldeni?😄 miksazsofia2003@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok!
    Elkérhetnèm én is valakitől? vodo@freemail.hu
    Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem az összes részt? Nem tudom letölteni őket. Előre is köszönöm!
    ukrisztina0602@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Sajnos én sem tudom letölteni. Valaki el tudná nekem küldeni az összes részt ?
    renatakis449@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  34. Szia! Nem tudom letölteni, esetleg e-mailen el tudnád küldeni? Köszönöm! s.sz.henriett@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia! Nem tudom letölteni valaki át tudná küldeni? szandi1499@gmail.com
    Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  36. Valaki nekem is el tudná küldeni az összes részt? angelalakatos777@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! Lenne valaki olyan kedves és elküldené nekem is az összes kötetet? Sajnos nem lehet letölteni...😟 Köszönöm!

    VálaszTörlés
  38. El tudná nekem is küldeni valaki az összes részt
    jouhakawter12@gmail.com
    Köszönöm ❤️

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok! Valaki át tudná küldeni? szandi1499@gmail.com
    Köszönöm ❤️

    VálaszTörlés