2018. december 26., szerda

ERIN WATT- ROYAL CSALÁD 1-2-3

ERIN WATT- PAPIR HERCEGNŐ
Egy ​lányról, aki sztriptízbárból és benzinkútról kerül fényűző villába és menő gimibe jut, miközben igyekszik hű lenni önmagához.  Ella Harper nagy túlélő, született optimista. Egész életében városról városra költözött szeleburdi anyjával, küzdött a megélhetéséért, és végig hitt benne, hogy egy napon majd kimászik a gödörből. De az édesanyja halála után végképp egyedül marad.  Egészen addig, amíg meg nem jelenik Callum Royal, aki kihúzza Ellát a szegénységből, és elcipeli a luxuspalotájába az öt fia mellé, akik viszont utálkozva fogadják. Mindegyik Royal fiú karizmatikus személyiség, de egyik sem olyan magával ragadó, mint Reed Royal: a srác, aki eltökélte, hogy visszaküldi Ellát a nyomorba, ahonnan jött.  Reed nem tart igényt Ellára. Azt mondja, nem tartozik közéjük.  Talán igaza van.  Gazdagság. Fényűzés. Megtévesztés. Ella új és ismeretlen világba csöppen, és ha a Royal palotában is életben akar maradni, kénytelen lesz felállítani a saját szabályait.  Ella percek alatt eljut a szegény árva sorstól az amerikai álomig… De tényleg könnyebb az utóbbiban élni?



ERIN WATT- MEGTÖRT HERCEG

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz. Kikötőben vívott ökölharctól kezdve az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét.  Reed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorban állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe.  Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa.  Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást.  Talán igaza van.

ERIN WATT- CIFRA PALOTA
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz. Halálos ​ellenségekből váratlan szövetségesek? Két fiatal mindent megtenne azért, hogy megvédjék, ami számukra a legfontosabb. Ella Harper eddig minden kihívással megküzdött, amit az élet az útjába sodort. Kemény és kitartó lány: mindennél fontosabb számára, hogy megvédje a szeretteit. Rég elvesztett apja felbukkanása és a barátja életének hajszálon függő összeomlása talán mégis túl nagy terhet jelent a számára. Reed Royalnak gyorsan felforr az agyvize, és még gyorsabban jár el a keze. De most visszaüt rá, hogy eddig minden problémát erőszakkal oldott meg. Ha meg akarja menteni saját magát és a lányt, akit szeret, felül kell emelkednie gyötrő múltján és megtépázott hírnevén. Senki sem hisz abban, hogy Ella túlélheti a Royalokat. Mindenki biztosra veszi, hogy Reed mindenkit tönkretesz. Talán igazuk van. Minden és mindenki összeesküdött, hogy szétválassza Ellát és Reedet. Meg kell találniuk a kiutat a törvény szorításából, muszáj megmenteniük a családjukat, és kideríteni az összes titkot a Cifra Palotában.
  

62 megjegyzés:

  1. Szia a 3.5 megkopott korona megjelent már ekönyvben?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nagyon aranyos vagy,lehetővé tetted, hogy elolvashattam ezt a csodálatos trilógiát. ❤️

    VálaszTörlés
  3. Szia, valamiért a második részt nem lehet megynitni😕

    VálaszTörlés
  4. Helló! Sajnos a második kötet nem nyílik meg. Esetleg nem lehetne e-mailben elkérni a pdf dokumentumot? Köszi előre is!
    20101114vasarnap@gmail.com
    Ancsa

    VálaszTörlés
  5. Szia. A második kötet nem nyílik meg eltudod nekem küldeni a horvathanita820@gmail.com email cimre?

    VálaszTörlés
  6. Szia! A második és a harmadik részt el tudnád nekem küldeni? kerekesszilvia05@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia. A második részt el tudnád küldeni a gerebagota@gmail.com e-mail címre? Köszönöm

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nekem is el tudnád küldeni emailben a második részt? ulicskarebi@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Szia, nekem is eltudnád küldeni a második részt? zsunagy04@gmail.com. Előre is nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Szia. A második részt nem tudnád elküldeni nekem is? fenymasolix@yahoo.com. Nagyon hálás lennénk

    VálaszTörlés
  13. Szia. Ha meg kérhetelek nekem is eltudná küldeni valaki a második részt?
    Már mindenhol kerestem. Itt az emailem:berkesnora222@gmail.com elöre is köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! A második rèsz nekem is kène!! Valaki eltudná küldeni!? Előre is köszi 😊
    tencike16@citromail.hu

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!A második rész nekem is kéne!!!!!Valaki eltudná küldeni!? Előre is köszi ❤️
    emiliaszabo883@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia. A második részt nem tudnád elküldeni nekem is? kocsis_julia2000@yahoo.com. Nagyon hálás lennénk

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Nekem is el tudná valaki küldeni a második részt? :) Előre is nagyon köszönöm. gaal.violetta01@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a második részt? Nagyon köszi előre is.
    vandakovacs614@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Hello. Légyszíves nekem elkülditek a második és harmadik kötetet? Valamiért nem engedi, hogy megnyissam. Előre is köszi
    szakacsnori96@yahoo.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok! A második részt elküldené valaki nekem is? cutecutemad@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://data.hu/get/11717999/Erin_Watt_-_2.Megtort_herceg.pdf

      Sziasztok, ezen a linken le tudjatok tölteni,nekem innen sikerült, ha valakinek mégsem megy annak el tudom küldeni emailben

      Törlés
    2. Szia!
      Én nem tudom letölteni,eltudod nekem küldeni?
      Előre is köszönöm!:)
      schmidtdorka1@gmail.com

      Törlés
    3. Szia. El tudnád küldeni nekem az összes részt. Köszönöm.
      sovary.szandra@gmail.com

      Törlés
  21. https://data.hu/get/11717999/Erin_Watt_-_2.Megtort_herceg.pdf

    Sziasztok, ezen a linken le tudjatok tölteni,nekem innen sikerült, ha valakinek mégsem megy annak el tudom küldeni emailben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,nekem eltudnád küldeni e-mailben?
      Mert én nem bírtam letölteni.

      Törlés
    2. elenasalvatore854@gmail.com

      Törlés
    3. Szia. Ha megkerlek elkuldened nekem is emailbe?
      henibotos1995@gmail.com
      Elore is koszonom

      Törlés
    4. 3 részt esetleg eltudnàd küldeni nekem : fanny.1005cv@gmail.com ra?

      Törlés
    5. Szia! El tudod nekem küldeni mind a 3 részt! Köszönöm szépen! sovary.szandra@gmail.com

      Törlés
    6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    7. Szia!
      Én nem tudom letölteni,eltudod nekem küldeni?
      Előre is köszönöm!:)
      Az email-címem ott van a profilomban

      Törlés
    8. Szia,el tudnád nekem küldeni a 2 és 3-ik részt?Előre is köszönöm.Ez az email címem:ancsus66@gmail.com

      Törlés
    9. Szia! El tudnád nekem küldeni emailben a 2. részt? nagyabiata@gmail.com
      Előre is köszönöm!

      Törlés
    10. Szia attudnad küldeni a 2.es 3.részt? horvathemese419@gmail.com az email címem.:))

      Törlés
  22. Sziasztok! Valaki lécci nekem is elküldené a második részt?! Előre is köszönöm!
    VTori1223@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni a 3 részt? Előre is köszi! nabucco047@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia. Eltudnád nekem küldeni a második könyvet? mariann.dobos0709@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia a második részt valamiért nem hagyja meg nyitni. El kérhetek emailben? horvatne92@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni a 2. részt?
    tarjanyiagi@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni a 2. palkovicsadel@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  28. Szia. Nekem is eltudnád küldeni a 2. és 3.részt.Nem engedi letölteni.Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  29. sziszarostas@gmail.com az email címem. :)

    VálaszTörlés
  30. Szia !Kérlek nekem is elküldöd a 2.reszt ,mert a linkről nem tudtam megtenni !
    Köszönöm szépen.
    viktoriaolah2001@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Helló én is kerhetek a 2.reszt nekem se abdrasivivien@gmail.com köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  32. Hello én is kerhetem a 2.reszt nekem nekem se engedi abdrasivivien@gmail.com köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok valaki eltudnà küldeni a 2.rèsz ? Köszi előre is Lillacica1998@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Szia,el tudnád nekem küldeni a 2 és 3-ik részt?Előre is köszönöm.Ez az email címem:ancsus66@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok.Valaki el tudná nekem küldeni légyszíves a 2-ik részt?Előre is köszönöm.ancsus66@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok!
    A második részt valaki el tudná küldeni nekem is ?
    Előre is köszönöm :)
    csillatoth760@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! A második részt valaki küldje el nekem légyszi emailben! brebus05@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! A második részt valaki elküldené nekem is? Nagyon hálás lennék neki! menyharttimi88@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Nekem egyiket se nyitja meg.

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok! A második részt, vagy a sorozatot eltudná küldeni valaki?
    zoemercedesz4@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a 2.es 3.reszt?

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok! Valaki eltudná küldeni nekem is a 2. részt??
    krisztina.elek07@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni a 2. és a 3. részt? tornaitimea5@gmail.com
    Köszönöm 🙂

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok!
    Valaki esetleg el tudná küldeni nekem is a 2. részt?
    niki.szilagyi.0819@gmail.com
    Előre is köszönöm!!😘

    VálaszTörlés
  45. Esetleg én is megkaphatnám a második részt ? tokoseniko12@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok! Valaki elküldi légyszíves a 2. részt? Az emailem somogyikata9@gmail.com
    Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok valaki el tudná küldeni mindkét részt?
    jucomuco28@azet.sk

    VálaszTörlés