2018. december 22., szombat

Anna Todd - Miután sorozat 1-2-3-4.


ANNA TODD - MIUTÁN
Tessa igazi jó kislány. Egy rendes fiúval jár már évek óta, vannak tervei, ambíciói, és az anyja ügyel rá, hogy az élete a megfelelő irányban haladjon tovább.Aztán elsőévesként beköltözik az egyetem kollégiumába, és találkozik Hardinnal. Azonnal feltűnik neki a tetovált, piercinges fiú, aki angol akcentussal beszél, és mindenben különbözik attól, amit Tessa az addigi életében megszokott.Hardin rendkívül mogorva, sőt kifejezetten ellenséges vele, és a viselkedése miatt Tessának gyűlölnie kéne őt. Gyűlöli is, amíg egy este egyedül nem maradnak a fiú szobájában. Tessát megragadja a fiú sötét személyisége, és amikor megcsókolják egymást, olyan szenvedély támad fel benne, amilyet még sohasem tapasztalt.Hardin hol gyönyörűnek nevezi, hol egy szó nélkül eltűnik, mintha egyáltalán nem érdekelné. A nemtörődöm viselkedése és a gorombasága ellenére Tessa úgy érzi, ha sikerül mélyre ásnia, megtalálja az igazi Hardint a hazugságok felszíne alatt. Hardin újra és újra eltaszítja, de csak azért, hogy aztán még közelebb vonja magához.Tessának megvan a tökéletes barátja. Miért igyekszik ennyire legyőzni a saját sértett büszkeségét, és Hardin előítéletét a rendes lányok iránt?Talán azért, mert ez szerelem?


ANNA TODD- MIUTÁN ÖSSZECSAPTUNK

A nehéz kezdet után úgy tűnt, hogy Tessa és Hardin végre egyenesbe jön egymással. Tessa már megtapasztalta, hogy Hardintól nem áll távol a kegyetlenség, de nagyon megrendül, amikor egy váratlan esemény lerántja a leplet a kapcsolatuk eredetéről, és Hardin titokzatos múltjáról.Már megszokta, hogy Hardin olyan, amilyen… De tényleg ő az a mély érzésű, figyelmes fiú, akibe a durva felszín ellenére beleszeretett… vagy egész idő alatt egy idegen volt? Tessa legszívesebben elmenekülne, de ez nem olyan könnyű. Kísértik az szenvedélyes éjszakák emlékei, nem tudja elfelejteni Hardin érintését és mohó csókjait.Mégsem biztos abban, hogy el tud viselni egy újabb megszegett ígéretet. Annyi mindent feladott és kockáztatott Hardinért! Az iskolát, a barátait, az anyjával való kapcsolatát. Otthagyta a barátját, aki igazán szerette, és most talán egy ígéretes karrierről is le kéne mondania miatta. Tényleg itt lenne az ideje, hogy továbblépjen.Hardin tudja, hogy hibát követett el, talán a legnagyobbat egész életében. Mégsem adja fel harc nélkül.


ANNA TODD- MIUTÁN ELBUKTUNK

Tessa pont az élete legnagyobb döntését hozza meg, amikor minden megváltozik körülötte. Először az ő családjáról tudnak meg addig rejtegetett titkokat, aztán Hardin családja okoz nekik váratlan meglepetéseket. Ezek a felfedezések mindent más megvilágításba helyeznek, és még jobban megkérdőjelezik a közös jövőjüket, amelyért már annyit küzdöttek. Tessa élete kezd szétesni. Semmi sem az, aminek hitte. Sem a barátai, sem a családja. Hardin, az egyetlen személy, akire támaszkodhat, nagyon dühös lesz, amikor tudomást szerez Tessa döntéséről. Ahelyett, hogy mellé állna, mindent elkövet, hogy megtorpedózza a terveit.
Tessa tudja, hogy Hardin szereti, és bármi áron meg akarja védeni. De más szeretni valakit, és megint más beengedni az életünkbe. Tessát kezdi kimeríteni a féltékenységi jelenetek, a féktelen dühkitörések, és a bűnbánó bocsánatkérések ördögi köre. Senki iránt sem táplált még ilyen heves érzelmeket, senki sem gyújtotta így lángra a testét… De meddig képes a tűz és a szenvedély ellensúlyozni ezt a sok drámát és szenvedést? Azelőtt elég volt a szerelem, hogy összetartsa őket. De ha Tessa most a szívét követi… akkor vége .https://drive.google.com/file/d/1T26VNL7TFuFFg2rfxeJT0tPrRpeY74BU/view?usp=drivesdk

ANNA TODD- MIUTÁN BOLDOGOK LESZÜNK

Tessát és Hardint már elég meglepetés érte. A köztük lévő kötelék erősebb, mint valaha, de az újabb és újabb kihívások alapjaiban rengetik meg a kapcsolatukat, és Hardin áthatolhatatlannak hitt páncélján is rést ütnek. Miközben mindkettejük családjáról megdöbbentő titkok kerülnek napvilágra, egyértelművé válik, hogy nem is különböznek annyira egymástól. Tessa már nem az a kedves, egyszerű, jó kislány, mint amikor megismerte Hardint, és Hardin sem ugyanaz a szívtelen, mogorva fiú, akibe Tessa beleszeretett. Tessa már megérti a Hardinban kavargó sötét érzelmeket, és tudja, hogy csak ő csillapíthatja le, amikor ezek a démonok a felszínre törnek. Hardinnak szüksége van rá. De minél több részlet derül ki Hardin múltjából, ő annál zárkózottabb lesz, el akarja magától taszítani Tessát, és mindenkit, aki közel áll hozzá. Eljön az az idő, amikor Tessa már nem biztos abban, hogy önmaga feláldozása nélkül meg tudja menteni Hardint. Megéri-e a szerelem, hogy feladja érte a saját egyéniségét? Nem akar meghátrálni, de igazából kiért harcol? Hardinért vagy saját magáért?


195 megjegyzés:

  1. jó estet mikor jön ki a miután folyatása nekem nagyon tetszet

    VálaszTörlés
  2. szia! az sorozat 5. (utolso) resze a Mielőtt elerheto lesz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa, ha esetleg meg erdekel el tudom kuldeni E-mailben.

      Törlés
    2. Szia fanni.2000.05.02.toth@gmail cimre el tudod küldeni koszonom várom

      Törlés
    3. Szia, eltudnád nekem is küldeni erre az e-mail címre: nikoletapodracka@gmail.com
      Előre is köszönöm

      Törlés
    4. Szia!
      Én is elkérhetném az ötödik részt?
      Az email címem olahtina22@gmail.com
      Előre is nagyon szépen köszönöm!

      Törlés
    5. Az 5.rész engem is érdekelne. Nagyon hálás lennék ha erre az e-mail címre: schuck0620@gmail.com

      Törlés
    6. Engem is érdekelne az ötödik rész. hveraa@citromail.hu
      Előre is köszönöm szépen

      Törlés
    7. Engem is érdekelne az ötödik rész @rabbmaria2006@gmail.com
      Köszönöm előre is!

      Törlés
    8. Szia Engem is az ötödik rész érdekelne. Az email-címem: laczkolulu9@gmail.com. Előre is köszönöm!

      Törlés
    9. Szia! Esetleg nekem is el tudnád küldeni az ötödik részt? Az e-mail címem kigyosi.zorka.2005@gmail.com

      Törlés
    10. Szia! Nekem is el tudná valaki küldeni? bogiszollosi11@gmail.com
      Köszönöm!!

      Törlés
    11. Szia, el tudná küldeni az ötödik részt? micike96@yahoo.com
      koszonom

      Törlés
    12. Szia!Engem is érdekel az 5 rész elküldenétek nekem is kozakibolya73@gmail.com előre is köszönöm

      Törlés
    13. Szia .Ha eltudnád küldeni az elsö részt nagyon örülnék neki. Uj vagyok és elszeretném nagyon olvasni.E-mail cimem- ozsvathblanka25@gmail.com várom

      Törlés
    14. Szia! Engem is érdekelne az 5.rész, valaki el tudná küldeni? feketerozsa5@gmail.com előre is köszönöm!

      Törlés
    15. Szia! Az 5. részt el tudnád küldeni a pazdernyikne@gmail.com címre? Köszönöm!

      Törlés
    16. Szia nekem is eltudnád küldeni?:)
      pothpetra1014@gmail.com ra?

      Törlés
    17. Szia. Elküldenéd nekem is kérlek?
      antalalexa@gmail.com

      Törlés
    18. Szia, elküldenéd nekem is? gulyas.kriszti77@freemail.hu

      Törlés
    19. Szia! Ha nem túl nagy kérés nekem is el tudnád/el tudná valaki küldeni az 5. Részt? Hálás lennék érte❤️

      toncsiberta@gmail.com

      Törlés
    20. Helló! Ha megkérlek valaki elkuldené nekem is az 5. részt?
      Hálás lennék érte!
      deakanita19@yahoo.com

      Törlés
    21. Hali. Az 5. Reszert en is halas lennek, ha vki lenne olyan kedves es elkuldene. ivett.goffa@gmail.com
      Koszonom :)

      Törlés
    22. helo, nekem is elküldi valaki? kiralyfanni6@gmail.com

      Törlés
    23. Szia ha lehetseges meg kaphatnam en is az 5-dik reszt?
      andi199604@yahoo.com

      Törlés
    24. Nekem is elküldenéd légyszi az 5. részt?
      rannamaria9@gmail.com
      Köszönöm!

      Törlés
    25. kerlek keerlek nekem is kuldjetek el az 5. reszt :) az email mrs.malik0104@gmail.com

      Törlés
    26. Szia. Engem is érdekelne az 5. rész. nagymolnarzsuzsanna@gmail.com címre el tudod küldeni? Köszi

      Törlés
    27. Szia. Nekem is el tudnád küldeni az 5.részt?köszönöm
      paszulyka0905@citromail.hu

      Törlés
    28. Szia nekem is eltudnád küldeni az 5.részt? szonjaszoda@gmail.com köszönöm!

      Törlés
    29. Szia nekem is eltudnád küldeni esetleg légszi erre az email címre. ficsorieva2005@gmail.com

      Törlés
    30. Szia nekem is el tudnád küldeni erre az email címre janicstamara@gmail.com

      Törlés
    31. Sziasztok! Nekem is eltudná valaki küldeni az 5-reszt? Itt az emailom: viktoriaszatmari2001@gmail.com

      Hálásan köszönöm. Annak aki elküldi!

      Törlés
    32. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki? Hálás köszönet érte! E-mail: kutasniki777@gmail.com

      Törlés
    33. Helló! Én is kérném szépen az 5. részt, anitafekete85@yahoo.com címre! Előre is hálásan köszönöm!

      Törlés
    34. Szia! Én is szeretném elolvasni a mielőttöt, nekem is el tudnád esetleg küldeni?
      pribek96@gmail.com
      Előre is köszönöm!

      Törlés
    35. Szia!
      Nekem is eltudnád esetleg küldeni?
      szakacsanett@hotmail.com
      Előre is köszönöm!

      Törlés
    36. Szia. Nekem is átdobnád az 5. Részt?
      Köszönöm
      nyiriibi@gmail.com

      Törlés
    37. Hali!
      Megkaphatom en is az 5. reszt?
      zsuskaa.zsuzsaa@gmail.com

      Elore is koszi<3

      Törlés
    38. Szia. Ha nem nagy kérés nekem is eltudnád küldeni az 5. részt? sz.aniko1005@gmail.com előre is köszönöm ❤️

      Törlés
    39. Szia a miután 5 részét nekem is elküldenéd ha nem nagy fáradtság/kérés lenne, nagyon hálás lennék mert imádom ezt a könyv sorozatot.
      Itt az email cimem : zsanettb05@gmail.com
      Előre is hálás vagyok ha elküldenéd

      Törlés
    40. Szia ! légyszives küld el nekem is az ötödik részt 🥰 njazmin482@gmail.com
      Előre is köszönöm!

      Törlés
    41. Sziasztok! Valaki esetleg lenne olyan kedves és elküldené az 5.részt? Köszi
      hegediana@gmail.com

      Törlés
    42. Sziasztok! Valaki esetleg lenne olyan kedves és elküldené nekem a 3. részt. Előre is köszönöm!
      ritaszatmari4@gmail.com

      Törlés
    43. 2022. augusztus 25.é től adják az utolsó részt a mozikban

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nekem is eltudnád küldeni acsviki703@gmail.com

      Törlés
    2. Szeretném én is megkapni az 5. részt! Köszönom szépen!

      Törlés
  4. Hello!
    Hány része van a Miután című filmnek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idén fog kijönni a 2.(Miután összecsaptunk). Kérdésedre válaszolva, eddig 1 része van.

      Törlés
    2. Szia! Jelenleg 1, de augusztus végén jön ki magyarul a Miután összecsaptunk.

      Törlés
    3. Szia! 2hete játszák a moziban a második részt. :)

      Törlés
    4. Szia,
      Az 5. rész engem is érdekelne.
      Emailcímem: szalmasdori@gmail.com
      Köszi

      Törlés
    5. Sziasztok megkaphatom én is az 5.részt?

      Törlés
    6. sugarjeny@gmail.com
      Lemaradt az emilcím. :)

      Törlés
    7. Az 5 resz en is szeret em renatapakai@yahoo.com

      Törlés
    8. Ha valaki nekem is eltudna kuldeni az 5 reszt megkoszonnem szildi49@yahoo.com

      Törlés
    9. Ha esetleg nekem is eltudná küldeni valaki erre az email címre? Bogdanysandor48@gmail.com :)

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia nekem nagyon tetszettek de ezek ki fognak jönni filbe is vagy csak könyv ként lesz elérhető?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki fog jönni filmben is. Most pl a 3. A Miután Elbuktunk fog kijönni filmben. Az első 2 is kint van már😊

      Törlés
  7. Csodálatos volt köszönöm szépen a munkád! ❤️

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen a munkádat!
    Csodálatos volt minden rész, alig tudtam letenni.

    VálaszTörlés
  10. Az 5.rész engem is érdekelne. Nagyon hálás lennék ha erre az e-mail címre elküldenéd.Sok puszi érte. ❤️ szucstiborne@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Az utolsó rész engem is érdekelne. Nagyon szuper lenne ha el tudnád nekem is küldeni. Köszönöm. belencsikkrisztina@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Az utolsó, 5. részt szívesen elolvasnám én is! Hálásan köszönöm előre is.
    Email cím: samibarbarazs@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok lenetkek kedvesek nekemis küldeni az 5 reszt nagyon szepen köszönöm veronikaszolga22@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Valaki nekem is elküldené az ötödik részt? Nagyon hálás lennék.
    vassmirjam@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok léci léci nekem is valaki küldje el az 5.-rész. Nagyon nagyon szépen köszönöm
    dalmacsillacsabai@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok! Engem is érdekelne az ötödik rész. Előre is köszönöm ha valaki el tudja küldeni! mirtillke02@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Engem is érdekelne az ötödik rész. Ha valaki el tudja küldeni meg köszönném henrietta.padar@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Engem is érdekelne az 5.rész. Az e-mail címem: lolluska2001@gmail.com Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok nekem is eltudna küldeni valaki az 5. részt? Köszönöm előre is! farkasnikoletta44@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok. Nekem is küldje el valaki az 5. Részt. Horzsana@gmail.com. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  21. Eltudnad kuldeni legyszives 3resztol csak az elso kettő van meg nekem koszonom szepen
    Gogaildiko1968@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Enis megkaphatom valakitől az 5 részt?
    edina940827@gmail.com
    Köszönöm <3

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!
    Nekem is eltudna küldeni valaki az 5. részt?
    Köszönöm előre is!😊
    szandra9486@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia! Az 5.részt légyszíves nekem is elküldöd köszönöm előre is!
    szandi.attesz@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia. Engem is nagyon érdekelne az 5.dik rész. Nagyon megköszönném, ha elküldenéd. bodorjulianna23@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Helló. Az ötödik részt a Mielőtt-öt nekem is el tudnám küldeni?
    E-mail.: eszter.kokai3@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Nekem is el tudná küldeni valaki a Mielőtt 5. reszet?
    Előre is köszönöm!
    k.Veronika61@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia én is elkérhetném az 5.ik részt? Nagyon szépen köszönöm előre is. nevergiveup19980722@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Nekem is el tudná küldeni valaki a Mielőtt 5. reszet?
    Előre is köszönöm
    sevelin343@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok. Az 5ik részt nekem is el tudná küldeni valaki? Előre is köszönöm szépen.
    sotermelanie@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok, küldje el nekem is valaki az 5.részt légyszíves. angeljane177@gmail.com Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok! Az 5. részt eltudná küldeni nekem is valaki? Hálás köszönet érte! Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
    nikolettnagy1988@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Szeretném az 5.részt elkérni
    vorosandi1976@gmail.com

    Nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  34. Én is nagyon hálás lennék, ha elküldené valaki az 5. részt.❤️
    cregi98@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia! Az 5.resz engem is nagyon érdekelne. El tudnád küldeni?
    nikiky931109@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok.engem is érdekelne az 5.rész
    Valaki eltudná küldeni? Köszi

    kovacstimi91@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia.Kérlek nekem is eltudnád küldeni? Nagyon érdekelne. kata422@citromail.hu

    VálaszTörlés

  38. Sziasztok! Valaki nekem is elküldené az ötödik részt? Nagyon hálás lennék.
    agica88@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia!Én is kérem szépen az 5. részt!Az e-mail címem: andreamano@gmail.com .Köszi előre is ��

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok! Engem is érdekelne az 5. Rész. Valaki nekem is eltudná küldeni? :) köszönöm előre is.
    E-mail címem: l.eleonora23@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok.
    Engem is érdekelne az 5. rész.Valaki el tudná küldeni?
    Köszönöm előre is.
    E-mail címem:peterbernadett2008@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Szia! Nekem is elküldenéd az 5. részt? Már többszörösen kiolvastam a 4 kötetet. Előre is köszönöm!
    E-mail címem: kovdia2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Szia! Nekem is el tudnád küldeni az 5. részt? Vivcsi.szabo11@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Szia! Nekem is el tudnád küldeni az 5.részt? b.klaudia2225@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni az 5. részt?
    Hálás köszönet!
    antal.orsolya23@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok! Én még csak a 3. résznél járok, vagyis szeretném megnézni, de sehol nem találom, esetleg ha valaki el tudná nekem küldeni e-mailben, azt nagyon megköszönném.
    E-mailom.: ekiss2712@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok , az 5.rész engem is érdekelne, ha valaki el tudná küldeni ide: bernybogyo@gmail.com , nagyon halas lennek , boldoga tenne nagyon 😘

    VálaszTörlés
  48. Szia!
    Nekem is eltudnád küldeni?
    E-mail címem: noraanitatakacs@gmail.com
    Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok!
    Az 5. részt szeretném én is kérni, ha valaki elküldené! 🙏🙏
    eperine.v.e@gmail.com
    Köszönöm szépen!!

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok. Az 5.részt én is szeretném kérni ha valaki elküldené.
    Kiss1030@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! El tudnátok nekem is küldeni az 5. részt? Nagyon szépen köszönöm előre is!
    evica.kis@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok! El tudnátok nekem is küldeni az 5. részt? Nagyon szépen köszönöm előre is!
    szalaidzseni.2005@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Tisztelt Hölgyem/Uram!
    A szerzői jogokkal rendelkező GABO Könyvkiadó és Kereskedő Kft. nevében kérem, hogy az alábbi címeket mindenféle elektronikus formában távolítsa el honlapjáról, mivel jogsértő módon kerültek fel és sértik a kiadó 1999. évi LXXVI. törvény 26. § szerinti jogait, érdekeit. Amennyiben ez nem történik meg, megtesszük a szükséges jogi lépéseket.

    VálaszTörlés
  54. Hol lehet meg nézni a többi részét mert én csak 1,2,láttam

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok! El tudnátok küldeni nekem is az 5.részt? Előre is köszönöm!
    vajda_kinga96@yahoo.com

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok. El tudnátok küldeni nekem is az 5.részt? Nagyon köszönöm előre is 😊 fdori46@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  58. Hali! Az utolsó rész engem is érdekelne. Hálás lennék, ha elküldené valaki. Előre is nagyon köszi! :) egyetemifeladat@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok! Én is megkaphatnám az 5. részt? Köszönöm!! gulyas.kriszti77@freemail.hu (:

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok! Nagyon boldoggá tenne, ha el tudnám olvasni a befejező részt is. Köszönöm! torokzsofi22@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Szia el tudnád nekem is küldeni

    VálaszTörlés
  62. Szia! Elküldenéd nekem is az 5. részt? Köszönöm! csabiandrea@freemail.hu

    VálaszTörlés
  63. Szia! Elküldenéd nekem is az 5. részt? Köszönöm! csabiandrea@freemail.hu

    VálaszTörlés
  64. Szia. Engem is érdekelne az 5. rész.
    gyongyikematyas9@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  65. Szia! Engem is érdekelne az 5. Rész. Eltudnad nekem is küldeni? Előre is köszönöm!
    dora.pilbak.2005@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Szia! Én is elkérhetném az 5.részt? Hálásan köszönöm ��
    martonneivett@citromail.hu

    VálaszTörlés
  67. Szia ide nekem tudtok írni csajszik helyes pasi v... :-))) t9060654@gmail.com

    VálaszTörlés
  68. Szia ide nekem tudtok írni csajszik! :-))) t9060654@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Lányok nekem mindegyik részem meg van elkérhetitek
    cuukibaba@gmail.com Irjatok

    VálaszTörlés
  70. Nekem is eltudnád küldeni az 5. Részt?

    VálaszTörlés
  71. Szeretném én is elkérni az 5. Részt :) decsyke@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  72. Én is szeretném elkérni az 5. részt. Ha lenne olyan kedves valaki átküldené ? email : kiss.agnes.kinga99@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Szia el tudnád nekem is küldeni az 5.dik részt? Elore is köszönöm e-mail: kalanhenrietta3@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok! Van köztetek olyan aki valóban megkapta az 5. részt?

    VálaszTörlés
  75. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok! Valaki eltetszik nekem is küldeni a miután 5ik részét (mielőtt)
    E-mail : noraanitatakacs@gmail.com
    Ha lehetne akkor minél hamarabb! Előre is köszönöm nagyon szépen!

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok! Ha valaki lenne kedves elküldeni erre az email címere: imolaagotabencsi22@gmail.com a Miután 5 részét?

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok! Nekem is eltudná valaki küldeni az 5. részt? Nagyon köszönöm! attilanepaszti@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Szia!
    Nagyon megköszönném ha nekem is elküldenéd az 5. részt.
    panka.macko@gmail.com
    Köszönöm előre is :)

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok!Valaki eltudná küldeni a miutánt és a mielőtött emailben?Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  81. Sziasztok, az 5. részt nekem is el tudná valaki küldeni?
    szantokatica2001@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok nekem is el tudná küldeni valaki az 5 részt vaskovivien387@gmail.com elöre is köszönöm

    VálaszTörlés
  83. Szia! Nekem is eltudnád küldenek az 5.részt erre az Gmail-címre? :ftorok48@gmail.com Előre is nagyon szépen köszönöm! ❣️

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok nekem is el tudja valaki kuldeni?
    renigreti1212@gmail.com köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  85. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  86. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  87. Szia, engem is érdekelne az 5.rész! El tudnád esetleg küldeni? Előre is köszönöm!. szandiszoke52@gmail.com

    VálaszTörlés
  88. Szia! Ha nem túl nagy kérés nekem is el tudnád/el tudná valaki küldeni az 5. Részt? Hálás lennék érte❤️ Köszönöm!!!
    meedjohi@gmail.com

    VálaszTörlés
  89. Sziasztok!❤️
    Nem akarok beleszólni, de nem lenne egyszerűbb ide feltölteni, kommentbe esetleg?

    VálaszTörlés
  90. Szia léci nekem is el tudnád küldeni ha nem túl nagy kérés az 5. részt. Köszönöm!!!zsuni200@gmail.com

    VálaszTörlés
  91. Sziasztok. Nekem is elküldené valaki az 5.részt?köszönöm
    palenikkatalin@gmail.com

    VálaszTörlés
  92. Sziasztok,nekem is el tudná valaki küldeni az 5.részét? gina194@freemail.hu

    VálaszTörlés
  93. Engem is érdekelne az 5.rész! :)
    Az email címem bburai1004@gmail.com

    VálaszTörlés
  94. Itt tudjátok kérni:erzsebetmeier@gmail.com

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok engem is erdekelne az 5 resz

    VálaszTörlés
  96. Szia. Én is szeretném kérni az 5. részt. anita.handula@gmail.hu

    VálaszTörlés
  97. Szia. Én is szeretném kérni az 5. részt. anita.handula@gmail.hu

    VálaszTörlés
  98. Sziasztok! A miután boldogok leszünk című részt nem tudom letölteni. Valaki el tudja nekem küldeni e-mailben? Bajbie22@gmail.com Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  99. Helo! Valamiért nem tudom le tőlteni a drive-ba...azt írja ki, hogy hiba. Valaki? Help?

    VálaszTörlés
  100. Szia! Ha van még rá lehetőség nekem is elküldőd az 5 részt légyszíves.
    biankafufa779@gmail.com

    VálaszTörlés
  101. Sziasztok! Nekem a 2. részt nem nyitja meg valaki el tudná küldeni a sani.jkat@gmail.com címre? Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok!
    Nekem is elküldenétek az 5.részt?
    bkrisztina8203@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  103. Sziasztok vaki nekem is el tudna kuldeni az utolso 2 részt megköszönnem !tothkarmensita21@gmail.com

    Miutan elbuktunk és a Miután boldogok lettünk érdekelne
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  104. Az email cim elott nincs felkiálto jel
    tothkarmensita21@gmail.com

    VálaszTörlés
  105. El szeretném kérni a 4.5. Részt puskas.valeria1994@gmail.com

    VálaszTörlés
  106. A 2. részt eltudnád küldeni?
    hinanaru79@gmail.com

    VálaszTörlés
  107. Sziasztok, a második részt el tudná nekem valaki küldeni? d.kamii96@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  108. Sziasztok!
    Sajnos egyik részt sem tudom letölteni! Valaki el tudná küldeni nekem? kitti.kerekes@gmail.com
    Előre is nagyon szépen köszönöm! Sziasztok! 🙂

    VálaszTörlés
  109. Sziasztok! Sajnos 1 részt sem tudok letölteni. Mi történt a linkekkel? Valaki el tudná nekem küldeni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj bocsanat, az email cimem pemaradt. kovdia2000@gmail.com

      Törlés
  110. Sziasztok!Valaki el tudná küldeni nekem a 3.és 4.részt a nika33@freemail.hu címre?Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  111. sziasztok
    el tudná valaki kuldeni a 4,5 részt
    petagi78@gmail.com köszonom szépen

    VálaszTörlés
  112. Sziasztok
    Át tudja valaki nekem elküldi a mielőttöt
    palotaipetra06@gmail.com
    Itt várom

    VálaszTörlés
  113. Sziasztok! El tudná nekem küldeni valaki az öt rész PDF fájlját? Nagyon hálás lennék érte és előre is nagyon köszi!!!

    kaleee0723@gmail.com

    VálaszTörlés
  114. Sziasztok! Én is megkaphatnám a 4.-5.reszt?😊
    csingiling89@gmail.com
    🤗

    VálaszTörlés
  115. Sziasztok, ha nem nagy gond, valaki el tudná küldeni nekem az 5. részt? fabri.krisztina@gmail.com Nagyon szépen köszönöm. ☺️

    VálaszTörlés
  116. Sziasztok. Nekem a miután összecsaptunk nincs meg. Nagyon szépen megköszönném ha valaki elküldené nekem. inez2008x@gmail.com. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  117. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni nekem a 2 és 3 részt azt nem tudtam sehonnan letölteni. pherdi91@gmail.com Előre is köszi.

    VálaszTörlés
  118. Sziasztok... Nekem a miután boldogok leszünk nincs meg, el tudná nekem valaki küldeni... Előre is köszi

    Email.:tinakovacs25@gmail.com

    VálaszTörlés
  119. Sziasztok! Én csak az elsőt tudtam letölteni,ha valaki el tudná küldeni a többit, akkor nagyon hálás lennék ☺️ e-mail: kovacs.anna.1224@gmail.com

    VálaszTörlés
  120. Sziasztok el tudná küldeni valaki nekem is az 5-ik részt? timeapapp9@gmail.com köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  121. Sziasztok, sajnos én is csak az elsőt tudtam letölteni.:( Az email címemre, akinek megvan a többi az el tudja nekem küldeni? Előre is köszönöm! <3 galnikolett544@gmail.com

    VálaszTörlés
  122. Sziasztok, énis csak első részt tudtam letölteni.Esetleg valaki eltudná küldeni a többit azt nagyon megköszönném :)
    geleiniki@gmail.com

    VálaszTörlés
  123. Sziasztok valamiért csak az első részt tudtam letölteni. Valaki el tudná küldeni nekem a többit, azt nagyon szépen meg köszönném.
    Pite9786@gmail.com

    VálaszTörlés
  124. Sziasztok eltudja valaki küldeni az összes részt fanni.2000.05.02.toth@gmail.com cimre várom és nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  125. Sziasztok!
    Sajnos csak az első részt tudtam letölteni, elkerhetem a többi részt?
    molnarcsilla1990@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  126. Esetleg elküldenéd nekem is? Nem tudom őket let{lteni😭

    VálaszTörlés
  127. Sziasztok. Valaki nekem is el tudná küldeni a 4dik és az 5dik részt. Nem tudom őket letőlteni. Nagyon megköszöném. balazs.moncsi101@gmail.com

    VálaszTörlés
  128. Sziasztok. Nekem is eltudná valaki küldeni a második, harmadik, negyedik és ötödik részt? lotdhl123@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  129. Sziasztok
    Én is szeretném a 4.-5.- részt! Valaki eltudná küldeni?🤗köszönöm
    morelivia@gmail.com

    VálaszTörlés
  130. Sziasztok!
    Nekem is el tudná valaki küldeni a 2.és 3. részt? Nagyon köszönöm
    csepelne.kk@gmail.com

    VálaszTörlés
  131. Eltudnátok nekem is küldeni az 5.ik részt? Előre is köszönöm.
    Email: akosbianca7@gmail.com

    VálaszTörlés
  132. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni az összes részt? merci.szilardi@gmail.com köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  133. Sziasztok valaki elküldenè nekem az 5.rèszt? 🙏 Email cimem : hegyibiba95@citromail.hu

    VálaszTörlés
  134. Sziasztok, valaki el tudná küldeni nekem a 3. és 4. részt a lukacs.emoke085@gmail.com címre?
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés